1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zarząd Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego w Wołominie, al. Niepodległości 17, 05-200 Wołomin
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Roboty elektryczne związane z remontem i wymianą instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sasina 10 w Wołominie
3. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 31.12.2025 r.
4. Wymagany okres gwarancji: nie mniej niż 48 miesięcy.
5. Oferty należy złożyć w terminie do dnia 08.09.2025 r. do godziny 14:30 w formie papierowej na adres: Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego w Wołominie przy al. Niepodległości 17, 05-200 Wołomin lub w formie elektronicznej (zabezpieczony hasłem plik PDF) na adres poczty elektronicznej e mail: sekretariat@sbm.wolomin.pl. Szczegóły dotyczące formy złożenia Oferty określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.09.2025 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego w Wołominie przy al. Niepodległości 17, 05-200 Wołomin.
7. Specyfikację Warunków Zamówienia udziela się Oferentom nieodpłatnie.
8. Osoba umocowana do kontaktowania się z Oferentami i udzielania im informacji:
Paweł Kokosza, Starszy specjalista ds. elektrycznych,
tel. 22 776 36 89, e mail: pawel.kokosza@sbm.wolomin.pl
9. Termin związania Ofertą rozpoczyna się w dniu złożenia Oferty, a kończy się po upływie 30 dni od wymaganej daty składania Ofert.
10. Zamawiający informuje o możliwości unieważnienia Przetargu bez podania przyczyny.
